Pere Ruíz Grima

Inicio » Artistas » Pere Ruíz Grima

«Es admirable la solidesa dels dibuixos de Pere Ruíz Grima. Però la seva perfecció com a dibuixant -l’any 1975 guanyà el prestigiós premi Ynglada-Guillot (…)- no ens ha de fer oblidar que també és un pintor de figura. Format en la seva joventut a l’Escola Massana de Barcelona i a l’Acadèmia de Belles Arts de Florència, suma en la seva maduresa de creatiu dues maneres de la sensibilitat mediterrània: el sentit de la realitat i l’espiritualitat. D’aquesta manera les seves obres sempre tenen un sentit trascendent i de caire poètic encara que sempre dins de la més perfecta representació de les formes. S’eleva sense mai deixar de veure la terra en la que es troba. Enamorat de la llum, mai no s’escapa amb ella cap a l’infinit dels somnis, sinó que aconsegueix que accedeixi a representar cada figura amb les formes de pura bellesa que desitja el seu esperit.»

J. M. Cadena