Pere Lluís León

Inicio » Artistas » Pere Lluís León

Ver currículum
Instal·lat a Barcelona, inicia els seus estudis de dibuix molt jove a Llotja, posteriorment els continua a l’Escola Massana.
Al 1975 resideix a Brussel·les i Roterdam on compagina treball amb estudis autodidactes. De tornada a Barcelona, treballa en diferents agencies de publicitat mèdica especialitzant-se en la il·lustració d’aquets temes.
El 1976 exposa aquarel·les figuratives de tècnica pròpia a la Biblioteca de Catalunya. Entre 1976 i 1988 funda i dirigeix el Mercat d’Art de la Plaça de Sant Josep Oriol junt amb Barna Centre, i hi exposa.
El 1995 entra en contacte amb la Facultat de Medicina a Bellvitge on realitza treballs d’il·lustració anatòmica per a programes didàctics per als estudiants de medicina. S’especialitza en la il·lustració mèdica i científica realitzada tant en tècniques tradicionals com digitals treballant per la Facultat de Medicina de Barcelona y la UAB, així com per a la Facultat de Veterinaria .
Actualment compagina treballs d’il·lustració científica amb la pintura i l’obra gràfica, fent exposicions arreu de Catalunya.

Pere Lluís León

Exposicions de pintura i dibuix
Facultat de Medicina de Barcelona, exposició d'obra mèdica artística i tècnica quirúrgica.
Hospital Clínic de Barcelona, exposició de tema mèdic artístic.
Hospital de Vall d’Hebró, exposició d’obra abstracta.
Hospital Parc Taulí de Sabadell, exposició d’obra mèdic artística.
Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, exposició d'obra mèdica artística i tècnica quirúrgica.
Biblioteca Facultat de Medicina de Girona, exposició d'obra mèdica d’anatomia i tècniques quirúrgiques
Col·legi Oficial de Metges de Girona, exposició d'obra mèdica artística.
Casa Museu Irla a Sant Faliu de Guixols, exposició obra d’expressionisme abstracte.
Sala Premiart a Premià de Mar, exposició obra d’expressionisme abstracte.
Cartró, sala d’exposicions a Barcelona
Fira del dibuix de Figueres
Fira del dibuix de Sant Antoni de Calonge
Fira del dibuix de Sant Feliu de Guixols
Fira del Dibuix de Canet de Mar,
1r premi de l'exposició del festival de pintura de Premià de Mar.
Fira de dibuix i pintura de Perpinyà
Sala d'Exposicions de l'Ajuntament de Calella
Sala d'exposicions Casa Saladrigas - Ajuntament de Blanes
CT-Art Gallery - Reus 3 al 30 decembre 2021